La Riada empecipia a abanzar

O pasau 2 de Marzo, un grupo de mas de 100 personas de tot Aragón se reunioron en Burbaguena (Teruel) con o proposito de configurar un ret d’emparo mutuo y coordinación de politicas locals, en un momento en o qual a os lugars y as comarcas rurals, mas que no nunca, les calen estratechia y organización ta sobrevivir. Dos meses y meyo dimpués, son muitas as personas que, intresadas por iste movimiento s’han meso en contacto con o Ret Riada con l’obchectivo claro y a voluntat decidida de treballar ta ixe Aragón diverso y disperso que quasi siempre s’ixuplida.

Gracias a la participación y o treballo de todas istas personas, dende A Riada anuncian a calendata y o puesto d’a II Trobada d’o ret, que se celebrará o 15 de Chunio a las 11:00 en o concello de Mezquita d’Exarc (Cuencas Mineras, Teruel), coincidindo con o festival de Mosica en a Carrera O Taborilé .

Dende a organización sinyalan que consideran que a calendata de l’evento, un mes dimpués d’as eslecions, suposa una oportunidat ta os representants municipals electos de dotar-se un programa politico centrau en lo concreto d’o que podrán pillar librement o que quieran y a o que podrán aportar o que estimen convenient. Amás, será una forma d’obtener d’atros en a suya mesma situación aduya directa ta o día a día d’os concellos, independientment d’as distintas formacions politicas.

S’anima a todas as personas que quieran treballar por os suyos lugars a asistir a la trobada, y se recuerda que, ta inscribir-se en a chenta, cal con replenar o formulario disponible en LaRiada.org . O pre será de 10€ y pueden trigar-se-ie distintas opcions.

Encara que iste movimiento, orichinau en Aragón y sin precedents en atros territorios, acaba d’empecipiar, se tiene a determinación de continar celebrando as trobadas d’a Riada con caracter semestral y itinerant, cada primavera y cada agüerro en un lugar distinto d’Aragón y intentando coincidir con eventos culturals u fiestas populars que se quieran empentar y meter en valor. En ells se darán a conoixer los abances y logros d’o ret y s’aprofitará ta treballar presencialment amás de ta fortalecer os lazos personals y enamplar o propio ret.