I Feria Agroalimentaria ‘Feito en Liebana’

[cml_meya_alt itz='897']hechu en liébana[/cml_meya_alt]O proximo domingo 11 d’octubre se celebrará en Camaleño a primera edición d’a Feria Agroalimentaria Hechu en Liébana, en o qual participarán mas d’una veintena de productors de vin, queso, miel, sidra y atros elaboraus d’a comarca, y amás, s’homenacheará a la quesera Consuelo Beare, precursora en a elaboración d’o Queso de Pido.

A obridura será a las 11.00 horas y mientras o maitín se celebrará una muestra d’elaboración de queso, proseguida d’una degustación d’iste tipo de producto. Entre a tarde se desembolicarán diferents actividatz, como actuacions, chugos tradicionals, sorteos de productos tipicos d’a comarca y un concurso de platos y tapas destinau exclusivament a establimientos hosteleros.

En a comarca de Liebana s’elaboran productos baixo as Denominacions d’Orichen Quesucos de Liébana, Picón Bejes-Tresviso y Miel de Liébana; a Indicación Cheografica Protechida Carne de Cantabria; y o “Vin d’a Tierra” Liebana. A Feria Hechu en Liébana ye una oportunidat ta promocionar y divulgar os productos d’a zona, empentando lo consumo local.