Os chueves d’Expoforga

O pasau chueves 12 de mayo, prencipioron as chornadas tecnicas “Os chueves d’Expoforga“, previas a la celebración d’iste certamen que tendrá puesto en Puent d’a Reina de Chaca os días 4 y 5 de chunyo. En a primera sesión d’istas chornadas, titulada “a fruticultura de montanya, una alternativa de futuro”, se charró d’as caracteristicas d’iste tipo de producción, d’a suya recuperación y mesa en valor.

O proximo chueves 19 de mayo, a chornada será dedicada a la Ganadería extensiva de montanya, y serán as investigadoras d’o Centro d’Investigación y Tecnolochía Agroalimentaria d’Aragón (CITA) Isabel Casasús, Albina Sanz y Margalida Joy qui charrarán d’os 30 anyos d’investigación en ganadería en a Finca Experimental d’a Garcipollera, d’o maneo reproductivo de vacas nodrizas en condicions extensivas y de l’efecto d’o forrache en a calidat d’a carne d’os corderos de montanya. L’actividat prencipiará a las 11 horas en a Finca a Garcipollera y finalizará con una visita tecnica a la explotación ganadera de dita finca. [Ta participar en ista actividat ye necesario inscribir-se en ferias@jacetania.es u en o telefono 974356980]

A zaguera d’as chornadas se celebrará o chueves 26 de mayo, será centrada en a custodia d’o territorio y contará con a presencia de Jorge Abril, president de l’Asociación Desembolique d’o Maestrazgo y secretario tecnico d’o Ret Aragonés de Custodia d’o Territorio. Entre a trobada, que tendrá puesto en a Siede d’a Comarca d’a Chacetania de 10 a 14h., se presentarán experiencias practicas y se discutirán oportunidatz t’a custodia d’o territorio en a redolada.

D’atra man, d’o 31 de mayo a o 2 de chunyo se celebrará a Semana Agraria d’a Chacetania, organizada por a Unión d’Agricultors y Ganaders d’Aragón (UAGA) y en a quala, se celebrará una chornada sobre regadíos socials o martes 31 de mayo en Xabierregai, unatra sobre chestión de monts o 1 de chunyo en Echo y unatra ponencia sobre politica agraria comuna (PAC) o 2 de chunyo en Baraguás.