Territorios Pastoreaus 2

Os proximos 27 y 28 de marzo se celebra en Zaragoza a segunda edición de Territorios Pastoreaus, organizada por a Fundación Entretantos y INTEROVIC, con a colaboración d’a Plataforma por a Ganadería Extensiva y o Pastoralismo y o EFNCP.

L’evento tendrá una doble siede, o luns 27 de marzo as sesions se celebrarán en a Sala Goya d’o Departamento de Desembolique Rural y Sostenibilidat d’o Gobierno d’Aragón, (Plaza San Pedro Nolasco, 7) mientres que o martes 28 de marzo serán en a Sala de Reunions d’a Feria de Zaragoza.

A chornada se centra en experiencias d’exito y buenas practicas en ganadería extensiva que contribuyen a la chestión y conservación d’os territorios rurals (y no tant rurals). En un formato achil, de presentacions cortas y espacio ta debatz, mas de vinte ganaders y ganaderas, tecnicos y personas d’organizacions vinculadas a la ganadería extensiva compartirán, a lo largo de totz dos días de sesions, numerosos prochectos y iniciativas.

As intervencions s’han organizau en cinco mesas tematicas, que abarcan aspectos muit diferents: a primera ye dedicada a la custodia d’o territorio y a ganadería extensiva, a segunda a compartir modelos de producción sostenible en ovino y caprino, a tercera ofrirá a visión dende as administracions publicas, a quatrena charrará d’a sostenibilidat de l’ovino y caprino y, finalment,a zaguera mesa será dedicada a os retz d’emparo a la ganadería extensiva y o pastoreo. Un programa muit completo que conta amás con l’aliciente de coincidir o suyo final con o prencipio d’a FIGAN 2017.

L’autora d’iste blog, Lucía López Marco, participará en a mesa 5 presentando a Plataforma por a Ganadería Extensiva y o Pastoralismo.

Puetz descargar-te o programa actualizau punchando en este enlace.

Ta inscribir-te en a chornada cal rellenar o siguient formulario.

Tags :